2dagar kvar

Har precis julstökat här hemma! mysigt med jul :) Igår slog jag in massa paket och nu ligger alla paket framme i en låda eller vad man ska kalla det. haha. Jag och Stina fick strikta order igår om att vi inte fick lyfta och känna på paketen.
 (stina är en skitunge, såfort hon tar i ett paket så vet hon vad det är) Men imorse såg vi våran chans eftersom vi var ensamma hemma. så vi kände och klämde lite på de översta haha hon gissade som vanligt, men jag är verkligen värdelös när det gäller att gissa julklappar. Jag har aldrig rätt! Men ialla fall så vågade vi inte lyfta på så många paket eftersom mamma kommer fatta att vi har känt på dom. he he.

Ska snart prova min nya locktång och sen ska jag ringa till Linnea och säga att jag följer med och bowlar. Varför inte liksom, även fast jag är värdelös så blir det nog skoj :>

Kommentarer
Postat av: lina

"eftersom mamma kommer fatta att vi har känt på dom." hahah, sött.

2008-12-22 @ 20:22:25
URL: http://liinabergluund.blogg.se/
Postat av: Fredrik

fyyyy :o så får man ju bara inte göra :o haha ;P dock har jag bara sneglat lite på julklapparna ;P men inte vågat röra dom än :o

2008-12-23 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0