...

från och med någon månad nästa år kommer vi ha idrott utomhus nästan hela tiden. Oavsätt väder?! Jaha okej, oja jag längtar. eller inte! Jag fattar inte hur politiker tänker? Är det inte vi ungdomar man ska satsa på? Det är ju vi som är framtiden! Nej istället ska dom spara pengar på allt man kan. ja det känns ju bra.. hmm. Fast ioch för sig så är jag inte så inne i hela allt varför dom ska spara så jag kanske inte är rätt att yttra mig men ändå. Så jag vet inte, det är kanske nödvändigt?! Fast det finns ju mycket annat man kan spara från, t ex politikers löner. Är dom värda så mycket som dom får? nej jag tycker inte det.

Kommentarer
Postat av: lina

It sucks ..

2008-12-08 @ 22:38:10
URL: http://liinabergluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0