GOD JUL

Imorgon är det julafton och jag ska till kyrkan?! Det är sant. Hur kyrklig är jag egentligen då? Jag tror inte ens att jag är välkommen dit eftersom jag inte ens är döpt. Eller är det inte något sånt?! haha Aja jag ska ialla fall dit.
(det här går verkligen emot mig själv) Okej kyrkor kan vara väldigt fina, men jag gillar inte det här med kristendommen och skit. Hehe. Jag ska IALLA FALL dit eftersom min vän Maria ska sjunga, och vad gör man inte för att få höra henne :)
Petra och Lina ska också med så jag är inte ensam (tur)



Idag har jag städat vid min och stinas spegelvrå och jag kan då bestämt lova att mer än 80% utav det som är där är hennes. Men jag kände mig snäll (och trött på skiten) så jag städade. Nu är det ganska fint där. Men nu till saken: Jag städade utan att be om hjälp av henne eftersom jag trodde hon städade sitt rum. När jag kommer upp och ska hämta dammsugaren så får jag se att hon sitter vid datorn. Jag frågade varför hon inte städade och hon svarade att hon redan var klar. In my ass säger jag bara, hon hade plockat bort några kläder som hade legat i hennes soffa.
 
Okej, nu tycker ni kanske att jag inte skulle bry mig men det gör jag. Eftersom jag blir så trött på henne, hon fattar inte vad städat är! Hon fattar inte vad hjälpa till betyder. Och hon fattar inte att man måste plugga för att få bra betyg! Jag blir så arg/ledsen på henne eftersom vi försöker hjälpa henne med allt, tex läxor/skolan. Men hon lägger ju inte manken till. Ni ska bara veta hur mycket jag vill att hon ska komma in på den linje hon väljer som första. och jag har försökt som en galning med att säga att hon MÅSTE jobba hon måste annars är det försent och hon kommer ångra det hela livet! Så jag har tilloch med nu mutat med att jag bjuder henne på bio om hon sköter skolan och kommer in på något. FAN vad jag vill att hon ska komma in på det hon vill(frisör tror jag. Och det är ju skyhöga poäng*suck)


Så det jag Önskar mig i julklapp är att hon ska klara det!     GOD JUL

Kommentarer
Postat av: fräääddan

Du var mig en snäll själ :o

2008-12-25 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0