Praktik

har alldeles för ont i huvudet för att egentligen sitta här.. 
 

men iaf monka bara: man brukar ju alltid få nått när man har praktik så jag tänkte att du kunde få en liten dido tatueringen ( en gubbe som min monka kommit på) om du vill. Men du måste ju fråga din mamma och pappa först.

haha jag vart lite nervös för jag tänkte det finns inte en chans att dom låter mig göra en till. Men jag gick hem och frågade, och tront du på fan: jag fick! HAHA jag är sjukt glad. så imorgon kanske? eller torsdagen eller fredagen verkar det som! :D Den kommer bli liten (och antagligen grön) på benet. Precis som det ska vara alltså. huhu


nu ska jag äta kladdkaka som mamma bakat!<3 och sen ska jag plugga spanka.


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0