HEMMA

Hemma i Mockfjärd nu. Sjuk. Ont i huvudet och trött. Sitter här i min mammas morgonrock och bara önskar att man kunde snurra tillbaka tiden och bli sådär liten igen. När inget i världen spelade så stor roll, man bara flöt med. Tyvärr så funkar det inte så och snart är man vuxen...


Jag har kommit på att jag hatar att bo själv! Jag blir galen. Jag har ingen att prata med, det är bara jag där..
Okej, det är samtidigt väldigt skönt att ha ett eget ställe men eftersom jag är så "nära" (eller vad man ska säga) med min familj så tro det eller ej jag saknar dom! Jag saknar att se dom varje dag, prata med dom, till och med bara att vara runt dom. så, vi får se hur jag kommer klara att bo själv. Ska iaf "testa" till jul sen får vi se..



Nu ska jag gå och sova ett tag





Jag och älskade syrran! <3 (ett tag sen)

Kommentarer
Postat av: Manne

Bäst för dej att du blir frisk tills fredag!

2008-10-13 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0