Höst

Jag skriver väldigt sällan här nu för tiden, jag vet. Men har jag ingen dator här i falun mer än i skolan så jag får passa på då! Gick till skolan i spöregn i morse och gick på en kyrkogård för att jag trodde det var en kortare väg, vilket det inte var. Inte kul. Fast ärligt talat brydde jag mig inte så mycket just då. Jag orkar inte bry mig om småsaker just nu. eller jo det är kanske det jag gör. jag vet inte..

Jag är trött, tror jag blir extra trött på hösten, fast jag har kommit på att det är en väldigt fin period. Tänk dig att sitta hemma, höra regnet slå mot taket, ha tända ljus och bara mysa! Det ska jag göra idag. Men linda hihi. Fast jag längtar till vintern nu. Jag vill åka skidor och ha vinterkläder på mig! 


Imorgon ska jag och linda fortsätta spela in låten. Den blir nog färdig.  Ingen ska få höra den he he 
(jag försöker ljuga för mig själv, fast jag vet att linda kommer låta folk höra den. haha det kommer säkert jag med) jaja, skitsamma! :)




2 veckor kvar!!! 





Kommentarer
Postat av: amelia

jag tycker om dig och snart åker vi<3

2008-10-09 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0