Konstigt samtal

Igår när min mamma kom hem från jobbet bad hon mig komma ner för hon hade en sak att berätta. Hon berättade då att det hade ringt en man till hennes mobil och frågade om jag ver intresserad av att hyra ett rum i hans hus, där även hans 15åriga dotter bodde. Mamma sa att jag inte var intresserad eftersom jag redan hade fått en lägenhet. Han fortsatte att babbla på om att han var konstnär och att det hade bott en tjej där förut som precis hade flyttat till Frankrike så nu ville dom ha in någon annan i huset. Mamma fortsatte att säga: nej tack vi är inte intresserade. Men han gav sig aldrig, han fortsatte och snacka på om att han var konstnär(han skröt om det. VILLE tala om det) och han undrade om jag var intresserad av att stå modell för honom. Nakenmodell! Mamma sa då att det var jag inte. Hon tänkte att det var nått konstigt med honom så hon bad om hans nr (han ringde från anonymt) och han sa att hon kunde få det men istället fortsatte han att snacka om en massa saker tex om att tjejen som bodde där förut hade vart modell för honom och att dom ju: hade kommit varandra väldigt nära! (USCH?!) Sedan sa han nej men då är ni ju inte intresserade hejdå då! Utan att ge mamma något nummer..

Vilken jävla äcklig gubbe. Liksom läskig. Jag tycker det var väldigt läskigt när hon berättade det, att det finns sådana människor.. ?!


Kommentarer
Postat av: Sofie

men ew :S

2008-10-21 @ 14:06:57
Postat av: Anton.

De kan ni kolla upp endå. typ snuten kan kolla fast man ringer dolt. cp snubbar..

2008-10-21 @ 14:09:11
Postat av: Fräääddrik :)

Creepy, tycker att ni borde göra som anton sa eller iallafall polisanmäla det :S ? ursh och tvi..

2008-10-21 @ 14:12:52
Postat av: lina

uuuuuuuuuwh. äckligt.

2008-10-21 @ 15:54:04
URL: http://liinabergluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0