Magnus och Brasse

Sitter i Gävle! Är här med familjen och hälsar på min farbror och hans fru. Jag är trött och skulle mest bara vilja åka hem, menmen... Gick på stan idag. Mamma köpte en tröja/klänning till mig och en jacka! Det var mycket snällt tycker jag! Jag gillar jackan, den är konstig. Typiskt mig hehe. och så köpte jag LP skivor!
Imorgon ska vi på IKEA, det ska bli kul!  

På tal om ingenting så HATAR jag verkligen rosa hus! Hur kan man vilja bo i ett sånt hus? Men tänk liksom vad omanligt det är! (inte för att jag är en man men ja)

Men om man säger såhär: du ser VÄRLDENS coolaste kille, han har tatueringar och kör motorcykel. Du spanar in honom och sen så ser du hur han kör in på gården till ett rosa hus. Hur omanlig och töntig blir han inte då?!  HAHAHA jag skulle skratta.



nej nu ska jag gå till de andra och mysa! Och ni, ni missar väl inte fotbollen idag va? nej bra det blir nice!

Kommentarer
Postat av: amelia

huhu är det fotboll? :o

2008-10-11 @ 18:19:19
Postat av: Manne

Skulle nog tänka mig att killen var rå-bög:P

2008-10-12 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0