Onsdag

Haha Asa ar helt klart den coolaste foralder jag har traffat!

Amelia- nar vill du att vi ska komma hem idag?
Asa- Ni far vara ute hela natten om ni vill!

Inga regler PRECIS vad vi behover just nu(=


Sitter och kollar pa nyheterna om nagon tjej som ska operera om sig till kille
Asa: Men hur kul ar det egetligen? Att fa lov att pumpa upp den varje gang?
Vi (haller pa att do av skratt)
Asa: tank va jobbigt
(amelia haller pa att DO av skratt. hon ligger i soffan  ihop rullad som en boll)
Asa: Ja men tank! Tank om du amelia ar ute med henne/honom/den och sa sager han liksom. -Ah vad du ar snygg amelia. Ska vi ga hem till mig men jag maste bara pumpa upp den innan vi kan, ja!

HAHAHA det var det roligaste pa lange




Kommentarer
Postat av: lina

jag saaknar dig ;_;

och han på scandbook svarar aldrig i telefon.

<3

2008-11-01 @ 12:07:52
URL: http://liinabergluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0