Rubrik

Fredag: Åkte till mora på guidefest. Väldigt pepp i början på att dricka, men det gick över rätt fort så jag förblev nykter (vilket dock var väldigt skönt) Jag var trött redan när jag kom dit och när kl var 12 trodde jag den var 4 på natten. haha!
En massa underbara människor :*
allvarliga pratstunder med tex, linn, petra, sofi och filip.
dansa
Kolla pulsen på de som däckade.
Stå på golvet och när man skulle gå hade skona fastnat (haha klibbigt som fan)
Bli nervös när Vendela kom och andades konstigt
skratta
inte orka skratta
sova 2timmar
Och mycket mer men det var roligt :)


Lördag: vaknade
upp för att städa i stugan och man kan ju säga att jag gjorde allt i min grupp (nästan ialla fall. Det var en till som hjälpte lite)
kom hem, slog på en film och somnade direkt. pappa kom in och ropade: hallå!
Han fick inget svar eftersom jag inte ens vaknade. hahah!
Åt raklette till middag. GOTT

Söndag: Snart åker jag till falun. Ut och fota med lina och linda i skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0