äntligen

Nu sitter den här, på min skuldra och den kommer vara där för evigt. Jag är verkligen huuuuur lycklig som helst. Min stora dröm i livet har gått i uppfylleles!


Men ialla fall: Gick tidigare från skolan för att åka till Ludvika. Jag hade förväntat mig nått stadsliknande (vad vet jag) men istället kändes det ungefär som att åka tillbaka till mockfjärd. Åkrar hela vägen dit.. he he. Kom fram och det fanns faktiskt ett litet centrum men kläder och affärer! Gick runt där medans jag väntade på min kära kusin Monica. Sen gick vi till studion, jag var nervös som ett as så jag hoppade runt och hade ont i magen. haha! Hon började fixa iordning och sen började hon. Och jag trodde faktiskt att det skulle göra 1000 gånger ondare än det gjorde. hihi. Så nu är det bara att invänta fler!







och jag gillaren





PUSSHEJS







Kommentarer
Postat av: amelia

FAN VA SNYGGT! jag dör.

2008-09-26 @ 08:37:34
Postat av: Jessica

Hej Lisa!



Grattis till tatueringen! He he... Vad snygg den är!! Jag har tid inbokat om ett par veckor och då blir det förhoppningsvis en till för mig:)! Så du har flyttat till Falun? Vad kul, men jag kan inte fatta att du har blivit så gammal att det är aktuellt (jag veeeet det låter skittöntigt och får mig att låta väääldigt gammal), men för mig är du och Stina två småkusiner till Micke inte stora, snart vuxna och vansinningt snygga tjejer.



Ha det så gott Snygging!

Kram J

2008-10-14 @ 08:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0