Sjuk

Sjuk

Ja då har man gått och blivit sjuk då. Så otroligt jobbigt, är förkyld och har feber!

Vaknade i natt av att jag frös så jag låg och skakade även fast jag hade duntäcke på mig! jag kunde inte röra på mig för då frös jag ännu mer men jag tänkte att om klockan var runt sex så kunde jag lika gärna gå upp, så jag bestämde mig för att slå på telefonen och kolla. Jag bad verkligen i mitt huvud om att klockan skulle vara mycket. Men nej klockan var 03.40 lite småttsnyftande gick jag in till mamma för att be om ett till täcke, men fick en varm filt istället. gick och la mig igen och nu somnade jag för att sedan halvsova fram till 8 då jag var sjuktvarm istället. Jag orkar inte! jag blir alltid sjuk vid fel tidpunkt.


¤tatuering på Torsdag(kan inte sitta där och hosta så det blir fel)
¤ skolkort på Fredag
¤Visning av lägenhet(rum) på Onsdag kväll


Ja ni hörde rätt! jag kanske flyttar till Falun snart. Det kommer bli skönt att slippa pendla!



och en sista grej bara innnan jag går ner och äter lunch med mamma.
det är 4veckor och ca 4 dagar kvar tills jag och Amelia åker till Spanien. Oh my  jag längtar



Tänkte färga mitt hår brunt (min äkta färg) med en blond slinga snart. Är så otroligt trött på rött nu(äver fast jag gillar det skarpt) Vad tycker ni om det?

korten är för några år sedan





 

Jag för några år sedan i mitt naturliga hår





Kommentarer
Postat av: Anonym

wohooo spanien!



stackars dig, jobbigt att vara sjuk :( jag håller med på att bli sjuk, har jätteont i magen och har typ tappat rösten :o



Brunt hår yeeey! :D

2008-09-23 @ 14:33:47
Postat av: Anonym

bättre me brunt hår...

2008-10-03 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0