Trötter

Chillfest i Borlänge igår. Det var trevligt! Jag och jonna gick och la oss runt 3 (då hade jag fått nog av att vara uppe och bara sitta) de andra stannade uppe ett tag till. någon timme? inte vet jag.. Ändå var det Hanna som var först upp och sist i säng. Så när vi andra vaknade var det städat och diskat. Skönt! När jag vaknade kände jag att jag hade sjukt ont i vaden och då kom jag på att runt 5 så vaknade jag av att muskeln drog ihop sig mer och mer. Jag trodde jag skulle börja gråta och tro mig det var bra nära! råkade väcka jonna då också menmen vi somnade om direkt.
 

Åkte in till Borlänge igen när mamma hade slutat för att köpa nödvändiga saker tills jag flyttar som tex dammsugare, skurhink, diskmedel, en massa medel faktiskt, bestick, diskställ och en massa fler saker. och ja förresten, vi köpte en säng som min snälla pappa ska slipa av och måla svart. han/jag ska även måla om mammas gamla stolar, dom är coola! Även dom blir svarta.



Fest! hoppa i fotöljen när ingen ser med jonna. Hon på kortet        Anna och Oskar va söta!       Larsson chillar     Jag och Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0