Gävle

Jag sitter i Gävle och har det mysigt i ett rum med en massa gitarrer (som hänger på väggen, min farbor är typ så där lite galen i gitarrer eller ja instrument och musik överhuvudtaget) och min godis påse :)
Har varit nere på stan och inhandlat leggingsbyxor av den turkos/blåa sorten, nån blå cardigan liknande sak, "skärp", scarf och ett par solglasögon :) Jag gillar Gävle! Det är så mysigt här! Ville egentligen gå ner till myrornas fast det låg en bit från stan fick jag reda på.. så vi får se om jag ska tvinga dit alla imorgon eller om jag skiter i det.. ?!

Ikväll blir det ialla fall musiktävling, det blir NICE :>
Börjar fundera på om jag ska ett par nya högklackade skor på mig, men nja jag tror jag väntar med dom tills på tisdag då jag har lovat Linnea att ha ett par så att hon också vågar. haha! och gud vad intressant det här är.. he he eller inte.




*Jag gillar att se er le och att höra er tänka positivt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0