Mockfjärd- nytt postnr.

Haha vem kom på den smarta ideen att ge mockfjärd ett nytt postnr? och varför? vad tjänar det till? Nä, det kommer vara gammla vanliga som gäller för mig.. jag tänker inte använda ett nytt. Det kommer nog fram ändå :D

Ialla fall så sitter och här. IGEN.. finns inget annat att göra! jag längtar efter amelia, men sista april blir det Party :D och så längtar jag tills jag får ett påskägg! Då har jag hållit mig från godis i typ 2månader? undrar om ameliar har klarat det? haha


tänkte gå till erik och johan i studion om ett tag. När jag orkar. Skönt med en promenad! och roligt att umgås med dom :D




Home sweet home



Jag är glad! Det börjar bli vår och solen visar sig :)


AMELIA med LP

Kommentarer
Postat av: amelia

hihi jag har faktiskt klarat det! nästan.... råkade börja på en klubba men sen kom jag på förbudet^^ jag saknar dig!

2009-04-04 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0