ny färg, snart sommar

sitter hemma hos jonna och karin! (karin är inte här) Vi har precis ätit en jättegod frukost i solen ute på balkongen. Hur mysigt som helst! Vi började prata en massa sommar minnen och nu längtar jag hur mycket som helst! Det kommer bli en trevlig sommar. Kanske den bästa någonsin :)

Har mörkbrunt hår nu igen. Jonna tonade det på mig igår. Det vart braaa :>


nu ska vi kolla in hur hultsfred ser ut så kanske det blir det i sommar också. hihi

fyfan! kollade precis roskilde: LILY ALLEN kommer!! och kanye West och Oasis och volbeat, COLDPLAY, OCH en massa annat bra!!! Jag blir sur.... verkligen sur, nästan ledsen.. jag vill se lily :((((

Kommentarer
Postat av: amelia

klart det blir parken :DD



backar är leeeskiga.... men jag tar med longboarden till dig så kan vi åka lite!

2009-04-02 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0