1 dag kvar

Ja nu har ännu en dag med arbete gått förbi och nu sitter jag här, skitig som aldrig förr och längtar tills jag ska springa in i duschen! Men först ska jag ta och göra en hemmagjord kroppspeeling. Gött :)

1dl socker
3-4 msk olja 
1 tsk mjölk.

(Ja MJÖLK mina vänner ni läste rätt... Jag vette fan om jag verkligen ska ha i mjölk.. Jag vill ju helst inte gå omkring och stinka mjölk. Ja ja vi får väl se)

Men nu är det ialla fall bara EN endaste dag kvar på jobbet och sen kommer jag få alla mina pengar som jag längtar efter och som jag verkligen har förtjänat. har slitit som en oxe i 3 veckor nu. Fast det mesta ska ju sparas till Spanien :)


Borde skynda mig in i duschen så jag hinner läsa en massa körkorts teori sen. Jag håller på att få panik. För er som inte visste så kommer jag försöka mig på att ta körkort inom de lärmaste veckorna!!!!! (önska mig lycka till för det kan jag verkligen behöva. suck får se hur det här ska gå egentligen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0