champagne

Dagen före, julafton som betyder: mys, julklappar, god mat och GODIS hihih 4 månader sen sist.

Sista dagen som julextra var det idag också.. Lite tråkigt faktiskt men men kommer antagligen jobba där till sommaren igen :)

Sålde Champagne igår!!! och Antagligen idag!! (14.000 kvar till champagne när jag gick hem och det var 2 timmar innan kupolen stängde så det är lugnt. Annars har ialla fall Rebecca LOVAT mig att gå runt i en hanna montana dräckt en hel dag. haha!)

Och nu förstår jag om ni inte vet vad: att sälja champagne är. Men det ska jag tala om. Det är så att varje BR butik får en summa man ska ha sålt för på en dag vid jul (beroende på butik storlek osv) en motivation kan man väl säga. Så om man har sålt för så mycket på en dag får alla som har jobbat den dagen Champagne! hihi :) Så nu har jag fin dricka till Nyår. Vi får väl antagligen ganska små flaskor men vi kommer ju få 2 st/en större. så jag är nöjd hehe :D





och till sist: GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA FINA

Kommentarer
Postat av: aaaamelia

det ska jag!!!!!!! Haha jaaa han smyger omkring här och tror att han är osynlig, och så nafsar han lite på granen då och då........

2009-12-24 @ 10:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0