Vaccinerad

Tog sprutan igår och har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv..

Jobbade till halv 9 igår och kände mig mer och mer hängig för varje timme, Och när jag kom hem till Falun vid halv 10 så la jag mig i soffan och kunde inte sluta gråta. Det gjorde ont överallt. VARENDA centimeter av hela kroppen gjorde ont. Till och med under naglarna! Under fötterna, höfterna, fingrarna, RYGGEN (jag trodde jag skulle dö) Det går inte ens att beskriva känslan...

Min mamma åkte ialla fall ändå till Falun och tillbaka till Mockfjärd. med mig så att jag skulla slippa vara själv :)

Vaknade imorse och nu gör det inte lika ont men fortfarande ont. Känns mer som att jag är stel nu...
Mamma sa att hon hade hört att de som reagerade så här mycket på sprutan var sånna som skulle kunna ha fått svininfluensan lättare. Undrar om det är sant?!


Kommentarer
Postat av: ameliaa

mamma sa att dom som reagerar stark på vaccinet skulle blivit väldigt sjuka om dom hade fått svininfluensan :)

2009-12-08 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0