GLASS

jag har graf. Jag ska hitta på en glass och hur allt (packetet) ska se ut. haha. Min glass ska ha smak av: kaktus, äpple och citron! eller så ska jag köra på: Glass med smak av kladdkaka. Med choklad sås & choklad bitar toppat med nötter!

vad tycker ni? :) 

På tal om glass, på torsdag är det den årliga glassmässan i blg. Och eftersom jag är bra och har en mamma som äger en kisok så får jag gå dit. Där får man iaf (ALLT GRATIS. hihi) mackor, loka, fika (typ munk eller något sådant gott), mjukglass,  smaka typ alla nya glasserna. pinnglass, strutar, mjukglass, kulglass, alla nya strössel + toppingar. ja man kan säga att en glassälskare som jag är i himlen! ! GÖTT. haha fast när man kommer hem så rullar man fram efter allt gott. Bäst att inte äta nått före så man är as hungrig. he he 

no, nu ska jag fortsätta med min glass. huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0