.

Nyår var över mina förväntningar! Det nya året firades ialla fall hemma hos odens med en massa trevligt folk.
Satt och skrattade med monka, tänkte ut en plan för kvällen (eftersom jag var ett vad eller vad man ska säga. haha :) fick en champagnekork på näsan. Haha men jag kände inte smärtan så mycket. Kan nog bero på alkoholen. hmm?!
 Ringde pappa sisådär vid 2 och undrade om jag fick sova hos Monka och Andre. Och det fick jag till min stora förvåning. Bestämde att jag och Stefan skulle åka till tansen, fast när vi var där fattade jag inte vart vi var. Men vi åkte väl hem vid 4- halv 5 kanske. Jag, Monka, Andre, Stefan och Jesper. Då bestämde Monka sig för att hon skulle koka ris. Men jag gick och la mig. Vaknade vid 8. 8!! kan man aldrig sova?! verkade inte så.. då var jag ialla fall ganska allmänt dryg. hehe förlåt :) Sen spenderade vi torsdagen med pizza, film och att umgås. Trevligttrevligt!



Igår kollade jag på hockey. fyfan säger jag bara. Förbannade domare. jaja Kanada var bättre men det hindrar inte mig från att bli sur.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0