tomorrow

Jag måste sluta att bli så nervös
Och börja göra saker jag inte vågar

Kommentarer
Postat av: amelia

vadvadvad? :D



haha jag har kommit på att jag kommenterar typ alla dina inlägg

2009-01-31 @ 20:32:40
Postat av: LISA

hahah jag skickade sms till dig om en viss person? fast jag fegade ju ur som vanligt...



haha jag vet och jag typ alla dina :D

2009-02-02 @ 12:30:58
URL: http://grano.blogg.se/
Postat av: amelia

haha jag älskar också skorna ((:



ja jag såg det nu! Mobilen har varit urladdad flera dagar men jag har inte orkat ladda, så jag såg det nu. Mn du jag ringer dig nån dag så kan vi prata mer<3

2009-02-02 @ 21:52:34
Postat av: amelia

jag älskar också skorna :D



hah ja jag såg det nyss! mobilen har varit urladdad och jag har inte orkat ladda, men jag ringer nån dag så kan vi prata mer<3

2009-02-02 @ 21:54:15
URL: http://aameliar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0