Mojito





Gjorde någonslags "hemgjord" Mojito idag. Och jag kan lova det ser godare ut än vad det är.
Fast jag kan tänka mig att om man gör den ända från grunden så blir den nog godare :)

Ialla fall så har fredrik (min pappas gamla jobbarkompis som inte är så gammal utan är 22 tror jag) varit på middag hos oss idag! Trevligt :)

Jag gjorde då mojito kvällen till ära som jag inte tyckte om visade det sig men gav mig fan på att vi skulle dricka upp allt så Fredrik var snäll å ställde upp med att dricka halva kannan ungefär :) (om inte mer) så delade jag och mamma på resten. haha


Kommentarer
Postat av: ameliaaaaa

haha :D det är skitgott med mojitos!

2009-11-08 @ 13:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0