091015

Det är är sjukt! Jag har HUR MYCKET energi som helst... Det verkar aldrig ta slut? vad är det som händer?

haha är uppe tills typ 1 varje natt (och jag är en sån som behöver mycket sömn)
Går till skolan och är hur sprallig och glad som helst
tycker att livet är toppen och att det är kallt gör inget för det finns vantar och halsduk
går och tränar och/eller umgås med någon
går hem blir lite trött men när klockan blir 9 så är jag hur pigg som helst igen.
börjar STÄDA för att jag har så mycket spring i benen


HALLÅ? vafan? det är ju nu jag brukar bli deprimerad och vilja sova hela tiden..

det var länge sen jag var såhär glad/sprallig/pigg! Men jag gillar'e

Kommentarer
Postat av: fasan

ge lite energi till mig!

2009-10-18 @ 20:51:46
URL: http://lindafahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0