min förbannade dag eller vad säger ni?

Min dag är helt sjukt dålig...



Vaknade hur trött som helst och fick skynda mig till skolan. När jag har 300 meter kvar så ska jag bromas, bromsen låser sig på bakhjulet så jag får cykla med en bromsande cykel. Ska ta av mig jackan eftersom jag vart svettig av alla uppförsbackar. Jackan fastnar i håret samtidigt som jag tappar väskan.. Ska låsa cykeln men det är så kallt så det går inte att ta ur nyckeln ur låset.

Skyndar mig in i skolan vart jag får lov att läsa om GB för hela klassen (som jag hatar) tänkte ta bussen ner till stan men har glömt busskortet så det blir att cykla. (bromsarna började fungera igen dock) är där så tidigt så inga matställen är öppna fast vi var hur hungriga som helst. går till banken och fixar en dosa.

Cyklar hem. uppför alla jävla backar, går in och ska logga in med dosan och den fungerar inte.. och märker att jag har skrapat upp benet på något (?) Så nu är det bara att springa ner och gå till banken igen.. Sen ska jag träna och jag känner redan nu att det kommer gå åt helvete.

FAST det konstiga är att även fast allt går skit så är jag inte så arg utan mer lugn :o

konstigt...  (jag lovar att det antagligen kommer ett tilllägg ikväll med allt som har gått fel under eftermidagen och kvällen. Klockan är ju faktiskt bara halv 3 än så länge..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0