vilket jävla liv jag lever..

Jag vill så gärna skicka ett sms men eftersom det var jag som hörde av mig sist så tänker jag inte göra det.
Och nu är det min envishet som talar.

Alltså vad är grejen med de?
Spelar det egentligen någon roll vem som hörde av sig sist?
Det känns som att det är en oskriven regel det här med vem som ska höra av sig och ditten och datten.
Nej, snart kanske jag sväljer min stolthet och skickar i väg ett jävla sms..


Eller inte.. haha fan vi får se.
Men jag blir alltid så nervös att personen i fråga inte vill ha något med en att göra och därför inte hör av sig


ska jag eller ska jag inte?!

Kommentarer
Postat av: aaamelia

haha det är sjukt sådär blr jag också, jämt! fast jag tror inte att dom tänker på det så mycket, är nog bara vi tjejer :D haha

2009-10-23 @ 23:14:20
Postat av: Lisa svar;

Haha ja det är bara vi tjejer som ska analysera och tänka så himla mkt jämt! haha :D

2009-10-24 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0