22:22

Fan va jobbigt det här är..


Vad ska man säga när man får höra "ge mig en chans" ?
Det enda jag fick ur mig var jag vet inte... Vaddå jag vet inte?
Det jag vet är att det inte känns rätt i magen. Jag är ledsen men jag har inget bättre svar.
Och jag har alltid gått efter min magkänsla så varför ska jag inte göra det nu?

Jag har aldrig fått en så stor blackout som när jag fick den frågan.. Det ända jag sa under nästan hela konversationen var: jag vet inte...

Min mage vänder på sig på alla sätt som det går och om det inte slutar snart så kommer jag få lov att springa och spy. Spy pågrund av en fråga. Spy pågrund av ett svar som är jag vet inte. Spy på magkänslan och spy på att inte veta hur jag ska bete mig mot dig efter det här?

Jag vill ju kunna vara som "vanligt" men jag undrar om det verkligen kommer hända? Only time will tell

Kommentarer
Postat av: aaamelia

är det den jag tror det är om? :(

2009-09-05 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0