fly away

Just nu är jag besatt av att kolla utlandsresor! Skulle så gärna vilja ta en weekend någonstans under maj med någon. Och har ju hittat helt sjukt billiga flyg och boenden men det blir ju oftast dyrt i alla fall.. Så jag vet inte riktigt om pengarna finns just nu..

Men lyssna på det här:

Polen, Krakow: 8-11 Maj. Flyg, boende och frukost 1057kr

Italien, Milano: 27-30 Maj. Flyg och boende 1400kr

England, London: 21-24 Maj. Flyg, boende och frukost 1050kr (dock låg hotellet lite för långt från london men det finns nog något lite närmare för samma slant)


helt sjukt billigt eller hur!?! Någon som känner sig lite manad att följa med kanske? Eller någon som vill ge mig jobb/pengar så jag känner att jag verkligen har råd?

Kommentarer
Postat av: ameliaaaaa

ååååh jag vill :(

2010-04-02 @ 19:24:54
Postat av: syster

jag vill å!=)

2010-04-02 @ 19:47:58
Postat av: Lisa svar:

det skulle vara så skoj!



har hittat ett lika billigt hotell närmare London nu också. Som ligger i East end.

2010-04-02 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0