LILY ALLEN

LILY ALLEN <3

Jag håller på att börja gråta utav glädjee eftersom hon kommer till PL!!!!!! Kommer ihåg förra året(förförra?!) när jag satt hemma hos Karin och Jonna å grät för att jag inte hade pengar att åka och kolla på henne när hon spelade på roskilde. Och FAN vad jag gillar henne! Hon är lätt min favoritsångerska och har varit i flera år nu. Jag dör...... Fan i helvete vad glad jag blev nu! och jag vart också väldigt glad över att amelia frågade om jag ville hjälpa till att jobba i helgen och att hon kommer hit såklart!



Och amelia kommer du ihåg hur besviken du var att du missade Johnossi men då kan jag berätta att de kommer iår igen :DD Jag känner mer och mer att PL iår kommer bli BÄST



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0