hejdå

Idag har ja beställt finfin tapet till mitt rum så nu ska här börjas göra om. Har också varit till arbetsförmedligen. Är det bara jag som tycker det känns som att man har blivit nerslagen och uppdragen igen när man är där? Jag vill bara dö när jag är där. Så deprimerande och fan ja. Han jag var hos tyckte jag skulle praktisera, eller rättare sagt han sa att jag SKA praktisera. Jahapp okej då. Så då ska jag få en liten slant från dom. Säkert hur lite som helst. Jag vill ju vara rik. haha! jaja. Idag ska jag faktiskt jobba! Inventera på ICA här i Mockfjärd.

Alltså jag skulle ÄLSKA att ha ett jobb. Jag klarar inte av att gå och dega hela dagarna. Okej det är skönt i några dagar men inte längre. Kan inte någon bara GE MIG ETT JOBB NU NU NU NU.

Kanske ska åka iväg på en sån där bartenderkurs ialla fall. Hittade en som kostade 10.000kr så kanske? Har ju pengarna egentligen. Vet dock inte om det är rätt tidpunkt att använda så mycket pengar just nu. Skulle kunna hålla på och disskutera med mig själv här i evigheter men nu står maten på bordet så jag måste kila. HEjdå




så här jävla snygg är jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0