a hard work work

döda mig vad trött jag är... Tyckte det skulle bli skönt med två dagars ledigt, nyår och vara lite smått full. Istället blev det en dag, nyår och inte alls full (ett glas kanske) Eftersom jag ska jobba första januari. Jippppiiiii... inte. De ringde mig och frågade idag, kändes väldigt dumt att säga nej. Kunde knappt säga nej eftersom man ska jobba "fulltid" "så mycket de behöver oss" så jag tänkte why not. Nu har jag något att köra med om jag skulle behöva vara ledig någon annan gång ;) Och jag visar ju att jag ställer upp. Dessutom hade jag inget riktigt planerat.

Alltså jag skojar inte när jag säger att jag kommer bli stark. Känns som mina armuskler redan har växt. Jag kommer få fingermuskler (!!!) haha!

2011 HERE WE COME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0