9/2


Jag längtar efter min lilla pärla
(HAHAHHA jag älskar att säga: Lilla pärla. Tror det får bli amelias smeknamn)

Som sagt. Får abstinens av att inte ha träffat henne på så länge, vill bara slänga mig på nästa tåg och åka dit. Men nu är det inte såå lång tid kvar. Går nog fort :) (får vi hoppas)

Imorgon fyller bästa Lotta 20 år så då blir det att gå ut och äta och ha trevligt. Kommer bli skoj! Antagligen kommer det bli ÄNNU mer prat om disneyfesten som är på Fredag. Hihi jag ska vara Gretchen från Rasten ni vet? Hon den smarta utav dem. Haha kommer bli hur kul som helst att se hur alla andra ser ut. Sen efter helgen har jag bara en vecka i skolan innan det blir praktik. Och som det behövs ska jag säga. Och nästa vecka ska jag och stina bjuda mamma på bio. Ska se The valentines day. Den nya filmen med typ bara massa kändisar. Nej nu ska jag sluta babbla och se navy csi


Puss


Kommentarer
Postat av: aaameliaa

hoho lilla pärlan



då får du vara rödtotten, även fast du inte är det längre :)

2010-02-09 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0