sjuk

Sitter och väntar på att hockeyn ska börja och tror faktiskt jag har fått feber.. Det är jättejobbigt tycker jag. Speciellt nu när jag kommer vara uppe halva nätterna och se OS. Och imorgon har jag prov i religion. Jag hatar religion! Kristendomen bla bla bla bla varför ska man få lov att lära sig så himla mycket om allt? varför kan man inte bara få lära sig lite och inte ALLT. Eller som i våran bok halvmycket om väldigt mycket. fan... nu ska jag försöka stoppa i mig lite godis så jag blir piggare (har inte funkat hittills...)


Kommentarer
Postat av: aaamelia

krya på dig min käre vän............ saknar dig min rödtott, vad gör du på sportlovet? tänkte komma och våldgästa lite om jag får?

2010-02-18 @ 07:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0