shopaholic




har köpt 2 linnen idag på hm. 50kr styck bara och det som är bra är att man kan typ ha dem som klänningar om man vill.

Och en FINFIN ring som min mamma har gjort (!!!!) det står Lisa på den. Gillar den som tusan!


mamma kom nyss hit och fikade semla med mig :) Hon hade med sig min studentmössa. Galet.. Men som vanligt så är det alltid något som ska krångla. Den här lilla stenen som ska sitta i mitten fanns inte. Alltså själva grejen (typ tyget eller vad det nu är vad där och den grejen stenen skulle sitta i) men inte stenen.. Måste maila dem om det. Har fan betalat extra för den så nog ska jag ha den!


igår ialla fall var en sjukdag.. Skulle åka ner på stan i Grabiellas monsterbil (jag, malin, gabriella, isabella, fanny och lotta) och äta på sushi och salladsbaren eftersom lotta fyllde år. Då får vi se hur det rinner blod efter däcket. Alla får lite smått panik. Jag och isabella går runt bilen och kollar om det är något dött djur någonstans.. men vi hittar inget. Öppnar huven ifall att det var något djur som hade krypit upp och lagt sig som nu var mos (hah) men inte det heller. Alltså det var 2 sjukt stora bölar som såg ut exakt som blod. Fanny sitter i bilen och upprepar om och om igen "det är ingen fågel" hahah! ialla fall så tog jag lite "blod" på fingret för att lukta och det luktade olja så jag började kolla närmare underhuven och fick syn på att en slang hade åkt ur (låter som jag kan allt om bilar men tro mig jag kan inget. ren tur får jag nog säga haha) så det vart att ta bussen ner på stan istället. men mat fick vi ialla fall tillslut :)

Sen vart det paella och tårta hos Lotta. Kom inte hem förens klockan var typ 01.00. Men trevligt som tusan hade jag :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0