Chim chiminey Chim chiminey Chim chim cher-ee! A sweep is as lucky As lucky can be

har precis duschat så nu sitter jag här och doftar gott! har nog aldrig i hela mitt liv duschat så fort någonsin. galet. Annars idag har jag gått i skolan såklart sedan gått på stan med Linda i jakt på skor till balen. Hittade ett par väldigt snygga och väldigt billiga så jag slog till. Kom hem och tog det lugnt ett tag sen kom Malin och Lotta. De hade med sig frukt så det vart fruktsallad och chokladglass till Mary Poppins. Åh vad glad man blir av den filmen! jag älskar den. Synd att man inte får vara någon utav de i filme på Disneyfesten.

Nu ska jag diska lite, googla Disneyfigurer så se vilken jag ska klä ut mig till och sedan rundas kvällen av med The bid bang theory! me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0