den som väntar....

Tider går så sakta när man väntar.. Speciellt när man är själv. Amelia har åkt hem till en vän för att säga hejdå innan vi åker och jag kände att jag inte ville följa med och störa så därför sitter jag själv hemma hos henne och har absolut ingenting att göra. haha! Har kollat igenom allt man kan här på internet och jag vågar inte gå ner på undervåningen eftersom det spökar där (ja det är sant!) så jag håller med på den spökfria våningen. Och här finns det bara sovrum och toalett OCH dator. he he.. 
Dessutom är jag jättesugen på godis men det är ingen bil hemma, vet inte vart cykelnyckeln är och är för trött för att gå. Skulle säkert gå vilse om jag skulle ut och leta också. så typiskt mig! haha. Ska tvinga henne att åka till Godisfarbrorn när hon kommer hem. Godisfarbrorn har över 100 st lösgodis sorter. GÖTTANS
kolla vilket fint nagellack jag har köpt idag. Älskar HM. 4st smålack för endast 29,90. hoho :))

Kommentarer
Postat av: Stina (syster)

Ni får ha de så kul!

2010-07-15 @ 11:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0