juli 10

Kan inte riktigt fatta att jag och Amelia åker till Spanien om 8 dagar.. Hur gick det till? Alltså hur kan det endast vara så få dagar kvar? Kommer ihåg för några månader sedan när vi satt och tänkte på att vi skulle åka men att det var sååå himla lång tid kvar. Men icke sa Nicke för här sitter jag nu med resväskan framme och skriver ner vad jag ska ha med mig. Måste planera så jag inte glömmer något viktigt, glömsk som jag är.
 

och allt från PL måste hinna tvättas.. Det blir nog bra.





TARFIA


MAROCKO


MADRID






Pussssssssssss



Kommentarer
Postat av: aaamelia

HERREGUD nu blev jag också helt nervös

2010-07-07 @ 17:15:14
URL: http://aameliar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0