jag får panik, ångest och ja allt

Jag har inte riktigt förstått på riktigt förens nu att jag verkligen ska ta studenten imorgon. Att jag ska sluta skolan och för första gången inte veta vad som kommer hända till hösten. Att jag antagligen aldrig mer kommer se halva min underbara klass och att jag inte kommer få några pengar. Jag ska flytta hem igen.

Allt det här slog precis till mig som en hård jävla smäll i magen. Det känns som att jag vill spy! Jag tror jag håller på att få ett litet sammanbrott här. Känner att snart åker plastpåsen att andas i fram.

Kommentarer
Postat av: aaamelia

Nejdå Lisa allt kommer att gå bra! Tänk framåt istället, nu kan du göra precis vad du vill, du har hela livet framför dig! UTAN skola, haha!

2010-06-10 @ 22:52:28
URL: http://aameliar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0