yeah

Är helt slut efter en galen kväll i Mockfjärd.

Var ju mockfjärdsdagen i går så på kvällen gick jag hem till Andreas och där var det jättemycket trevligt folk som jag inte har träffat på väldigt länge! Sen Så gick vi vidare till en annan förfest där jonna lidman, sofia grönberg med flera var.

sen så gick vi vidare mot heakrogen. Hade hur kul som helst! Sudden bjöd på inträde och smirnoff. Buggade hur mycket som helst och kände mig som en dvärg bredvid 2 asstora tyngdlyftare. haha!

Sen gick vi vidare till atleten för efterfest. Tänkte väl mig att jag skulle stanna någon timme men det slutade med att jag kom hem kl 8 imorse. Och vi sov ingenting! En asdryg tjej, en snäll tjej, jag och typ 7 tyngdlyftare var uppe och härjade hela natten. (men tjejerna drog vid typ 6 sen var jag själv med killarna) De andra som var på efterfesten somnade eller drog vid kanske 4. Alltså jag kan lova att det nog är en utav de roligaste festerna någonsin!! LÄTT! :D

Lite smått utav det som hände under kvällen på atleten:
blev jagad av en naken man
Boxades
spände musklerna (som inte finns, för killar men massa muskler he he)
satt inne i batun
pratade en massa
burit lamm
tjatat om att jag ville fiska
och skrattat en väldans massa!

herregud om alla fester var som denna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0