ja ja ja ja ja

ja sista dagen imorgon på stadium. Känns ledsamt.. Alla är så trevliga och underbara där. Skulle vilja stanna för alltid. De är helt galna hela bunten :) Jag (läs min mamma) bakar pensionärskaka och kladdkaka att bjuda på imorgon det gillar dom nog. Jag har gått runt i en vecka där på stadium och trott att en utav killarna verkligen inte tyckte om mig. Han hälsade aldrig och har inte pratat med mig på hela veckan (ni vet när man får känslan att någon har något emot en) men ialla fall idag så har jag typ jobbat ihop med honom hela dagen och han är världens snällaste! Han är nog en sån kille jag hur lätt som helst skulle kunna bli bra vän med. Ganska sjukt ändå.. fast.. det skulle jag nog kunna bli med de mesta som jobbar där.

och så är det ju en jättesöt kille som jobbar där men han har inte jobbat på två dagar, hoppas han jobbar imorgon. he he he



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0