keep on walking

idag har varit en skitdag..

Vaknade allmänt sur och det satt i hela dagen
Höll nästan på att köra på ett rådjur när jag skulle hämta mormor. stod precis efter en kurva och jag blev tvungen att tvärnitade sen gick den runt precis vid vägkanten som om inget hade hänt.
Vart så chockad när vi kom hem att jag skällde på allt och alla, 
Hela kroppen skakade och jag ville bara gråta.
De andra vägrade vara tysta när jag kollade på puckelpist
Anna Bergendal vann melodifestivalen. en tjej som jag inte tål för 5öre..
Och nu ligger jag i min säng och kliar ihjäl mig. Har blivit allergisk för något och det är INTE skönt..


men sedan hade det funnits många bra stunder under dagen också men de dåliga vägde nog över lite idag. 


Hoppas Amelias dag har varit bättre eftersom det är henne 18årsdag idag! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0