konrad

Var på Konrad igår och det var hur skoj som helst! Trevliga människor, bra musik och en blandning mellan klubb och pub eller vad man ska säga. Är väl lite trött efter att endast ha sovit några timmar men jag mår bättre än amelia ialla fall. haha! Hon har precis börjat nyktra till och mår väl sådär. Hon ligger i sängen och ser sjuk ut. Kanske bäst att jag frågar om hon vill ha något. 
Jag vill ha godis och chips men vetefan om jag orkar ta mig en promenix i detta skitväder (det hade ju precis blivit vår här. Med knoppar på buskar och blommor på marken. ja lite ialla fall) :)
här kommer lite vimmelbilder
(Emil, Amelia, Martin, Linnea och jag)
(killen på bilden har jag ingen aning om vem är. Han ville bara vara med på kort. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0