23.03

Idag har jag fått jävligt mycket gjort.

Hade prov i skolan som jag var väldigt nervös inför. Men det gick nog faktiskt rätt bra. hihi det gillar vi. Sen efter skolan gick jag till Hm och lämnade tillbaka en klänning som inte satt så bra. Åkte hem för att se HOCKEY! Och i pausen skulle jag laga till mig det jag har ätit i en veckas tid snart. Tacosallad. haha! Skulle skynda mig såklart eftersom det höll på att börja spela igen och skar mig i fingret. Aj och det gjorde ont. Fast.. det tänkte jag inte på då eftersom jag hade så bråttom och jag menar, vad gör man inte för att inte missa hockey liksom. skära sig lite i fingret. Ingen big deal. Och sen efter hockey (som Sverige dessutom vann) så städade jag i tre timmar. ja TRE timmar. Helt sjukt för att vara mig. hoho men nu är det fint och städat :))
 


nu ska jag bara packa lite inför helgen och sen sova tror jag minsan. Godnatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0