assum

När man har jobbat och umgåtts med sin vän man ska resa utomlands med i sommar så är det inte så mycket annat man pratar om. Vi har disskuterat allt från vad vi ska göra där till vad vi ska packa. hah! Så efter två helgers prat så vill jag inget annat än att det blir 15 Juli så vi får säga : Hejdå sverige och välkomna Spanien, lite england och Afrika också. Eftersom vi kommer befinna oss i 3 olika länder (ja man måste väl säga så. för Gibraltar tillhör väl england amelia?) och använda 3 olika valutor under som vi hoppas EN och samma dag! Jo ni hörde rätt: Tarifa (spanien), Gibraltar (england: pund) och Tanger/Ceuta (afrika, marocko)

Som jag längtar...




TARIFA


GIBRALTAR


MAROCKO

Kommentarer
Postat av: amelia

OH LORD

Jag vill åka nu!!!!! nunununu.

Japp det är engelskt territorium så jag tror dom har pund ehhee

2010-05-03 @ 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0