EF

Någon hade ringt från ett konstigt nummer till mig och nyfiken som jag är (eftersom jag inte hann svara) så kollade jag upp det här på internet. Och nummret tillhörde EF education AB. Vafan?! Det är ju dom som har hand om alla dessa skolor utomlands jag har kollat på hur länge som helst. men jag har ju aldrig sökt något! Okej jag har skickat efter brochyrer och sånt men inget mer. Vad vill dom mig tror ni? Ni ska bara veta hur nyfiken jag är! Tänk så ringde dom för att säga: Du har precis vunnit en utbildning i australien på ett år. Och så svarar jag inte.. Om det är så så hoppas jag dom ringer igen för annars blir jag ledsen... Ska informera er så fort jag vet något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0