JAG ÄLSKAR DIG <3 DU ÄR MITT ALLT!!!! <3<3 BLA BLA BLA SKIT PÅ DIG

Jag hatar verkligen människor som blir så där puttinuttigt kära! De enda dom skriver om på tex Facebook är hur mycket dom älskar sin pojk/flick-vän. Och hur dom inte skulle kunna leva utan denne. Kyss mig i arselet (som min mormor skulle ha sagt på flomål) Blir så förbannat irriterad.

OKEJ du älskar din käraste men det räcker med att skriva det en gång som uppdatering. Säg det till denne istället för att skriva över internet så alla kan se. Och förresten så kan man leva utan sin pojk/flick-vän hur gjorde du annars innan ni var tillsammans? Man kan faktiskt vara kär utan att skylta med: JAG ÄLSKAR DIG. 10 gånger per dag. Vi har fattat att ni älskar varandra okej?

Är det bara jag som tycker att det är här sjukt irriterande? Kanske är det bara jag som är en bitterfitta för att jag itne har någon pojkvän att skylta med eller för att jag är lite bakis och behöver chips. Helst tio påsar. Men jag lovar er. Jag kommer aldrig och då menar jag aldrig att bli så. Och om jag mot förmodan skulle så hoppas jag att alla som har läst det här slår mig hårt på käften. Bra då har vi en deal.


Och alla dessa hjärtan. Det räcker faktiskt med ETT!

Kommentarer
Postat av: sofi b

hahaha! jag dööör! håller med bitterfittan faktiskt!

2010-11-06 @ 19:45:58
Postat av: johan larsson <3 Joanna

.

2010-11-09 @ 13:28:05
Postat av: svar:

haha nu vart det inte dig jag menade johan ;) (bara så du vet) Du skriver ju inte dina statusar så ofta. Men jag har några som skriver så varje dag..

2010-11-09 @ 20:54:55
Postat av: svar:

haha nu var det inte dig jag menade johan ;) (bara så du vet) Du skriver ju inte dina statusar så ofta. Men jag har några som skriver så varje dag..

2010-11-09 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0