15:03

Har väldans mycket planerat nu i ca en och en halv vecka.

Onsdag-Torsdag blir det kryssning med Petra, Elina, Linn, Jocke, Filip och Johan. Kommer nog blir riktigt kul. Åka bil upp till Stockholm blir det.

Torsdag-Söndag Kommer jag hålla till i Stockholm hos Familjen Holmberg. Och på stan såklart. haha

Måndag ska jag inte göra något och på tisdagen ska jag först på Anställningsintervju på Romme Alpin. Ska blir kul! Senare på Tisdagen åker jag till min bästaste vän Amelia och Västerås för att chilla runt. Gillart väldigt mycket.


Förresten så kommer jag jobba på BR leksaker och jobba extra på Stadium i vinter. Känns skönt med jobb och cash. Fast nu vet man ju i och för sig inte hur det blir med romme så vi får se helt enkelt =)

Kommer ialla fall ha pengar till att resa till England i Januari en weekend med amelia! (glöm inte bort det nu kamme) ;)


Kommentarer
Postat av: amelia

hohoho där påminde du mig allt om att jag måste skicka ett meddelande till Lancie boy!!!!!!

2010-10-26 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0