prov och jobb

Är väldigt nervös över högskoleprovet på Lördag. Känns sådär. Gjorde precis ett korttest på 2004 högskoleprov och det gick väl dådär. jaja det går som det går!

Förresten så har nog jag två jobb nu. hah! chockad tjej. Gick in på Br leksaker och fick mitt jul schema som var grymt! Skulle sedan gå in på Stadium för att hämta några papper jag inte visste vad var. När jag kommer dit får ja inloggnings uppgifter, och papper om antällning och nyanställning osv. Fattar absolut ingenting. Hon hade brottom och sa att hon skulle höra av sig nästa vecka så vi kunde prata mer om det. hahah chockad som jag var sa jag ingenting om mitt schema på BR. Så nu måste jag ringa Stadium och fråga vad för antällning det är(!!!!??) och om jag kan fixa ihop schemana så att jag kan jobba på båda ställerna, eller om jag måste tacka nej till ett utav dom. Beroende på där jag får mest timmar. haha herregud vilken soppa. Säger till när jag vet hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0