going back to life

Jag har kommit på att jag är i en fas i livet just nu. Håret är nytt, Rummet är snart nytt och på måndag ska jag ta tag i mitt liv och börja träna och äta bra. jag har inget jobb och inga pengar. Jag vill bort härifrån och söker jobb som en tok. hoppas på att flytta till spanien till nästa år och sen börja skola i england till hösten om ett år. Vilken skola vet jag inte men det fixar sig.

Jag tror att ja omedvetet har valt att börja om med livet. haha det låter töntigt ja vet. Men inom bara en vecka har/kommer tre saker förändras utan att jag har tänkt på det så.
Håret
Rummet
Jag
Annars brukar det ske en förändring lite då och då men inte nu inte. Nu börjar jag leva igen :)
Känns som jag har levt in en bubbla den senaste tiden och att min positivitet och livslust har sakta dragits ur min kropp. Men jag känner att jag är på G igen WOOOOOOOOOOOOHO Im BACK haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0