Sverige är på väg åt fel håll

Är besviken över valet och svenska folket.
Är besviken över min kommun.

Visste ni att Sverige har störst ungdomsarbetslöshet i europa? Och efter det här kan jag inte tro att det blir någon ändring på det. Vi ska föreställa ett så himla rikt och bra land men vi gör inte ens någonting för våra ungdomar. Och ja jag kan förstå att de med mycket pengar röstar på M då de får mer pengar men de som inte har några pengar får ännu mindre. Ni skulle bara veta hur de har bemött min mamma när hon sålde sitt företag och blev utan jobb. hur hon under tre år hade kämpat med denna lilla kiosk men eftersom de nästan inte tog ut någon lön utan hellre såg till att kiosken gick runt så tycker dom att hon ska ha lika lite pengar som en som ALDRIG har jobbat i hela sitt liv ska få. Det är helt sjukt. Om mina föräldrar hade varit skilda så hade min mamma aldrig överlevt själv. Så lite får hon i månaden.

men det som är ännu värre är att SD har tagit sig in och dessutom har en roll som är rätt viktig. Eller rätt viktigt den är väldigt viktig. De kan faktiskt styra åt det håll dom vill nu. fyfan. Ja jag håller med om att sverige borde konsentrera sig på att ta hand om de invandrare vi tar in och inte bara sätter dom i tex rinkeby utan verkligen hjälper dom. MEN även om det är det SD säger sig vilja så tror jag inte på det. De vill bara få ut invandrarna. De är gamla rasister och nazister som sitter i SD. Och det är helt fel.

I min kommun så har SD fått in 1 mandat. jag vill spy på denne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0